Alla inlägg den 9 april 2013

Av Elin Jonsson - 9 april 2013 21:52

Idag fick jag ett besked om att en kompis dött. Hittades Tydligen på långfredagen efter en fest, vet ej mer än så.
Förvånad över hur tyst det varit om det. Att det ska ta 1,5 v innan det kommer ut. Vist folk har hört rykten men ingen har trott riktigt på de.
Men nu är det som det är.

Vi har gått igenom mycket ihop. Varit bästa vänner. Hatat varandra för att sedan hitta en relation igen. Gjort massa tokiga och galna saker tillsammans.

Tror jag är chockad än för vist är jag ledsen men inga tårar! Hmm
Jag grät floder när Billy och Annika gick bort. Gråter fortfarande vid vissa tillfällen. Saknaden av dessa fina människor gör så ont.

Sov gott nu fina Sara syrjälä!
Jag önskar att fler människor sagt till dig vilken grym tjej du är som gått igenom det du gjort och idag stod på egna ben. Livet har varit tufft mot dig. Nu får du äntligen vila vännen.
Hälsa dom andra!

Av Elin Jonsson - 9 april 2013 08:21

Alarmet har ringt och jag borde gå upp och fixa kaninerna innan jobbet. Tuss håller på att bryta sig ut genom buren :/ ibland är det drygt med en så social kanin :)

Kalle har åkt iväg på jobbe och jag ska oxå röra mig :)

Idag är en dag då jag är glad över att Kalle orkade sig igenom min period, älskar honom nå fruktansvärt mycket alltså!!
Bättre kille kunde jag inte fått! :)

Ovido - Quiz & Flashcards