Alla inlägg den 14 april 2013

Av Elin Jonsson - 14 april 2013 19:18

Sean banan!! Huvva!!!!
Svordomar i låtarna och skadligt irriterande person!
Å sånt lyssnar barn på, vart helt chockad när Clara sjunger -flytta dig för faan! Sen fortsätter på en annan låt med ordet jävlar i. Hmm
Spec när hon sjunger dom meningarna ute bland folk så man får konstiga blickar. Svärföräldrarna vart lika bestörts som mig.

Om artister gör låtar som barn ska kunna lyssna på så ta bort svordomarna!!!!

Av Elin Jonsson - 14 april 2013 15:08

Idag är det ännu en bra dag :) jobbar med Emma, är glad och full med energi. Och om 55 min stänger vi och jag får åka hem till min familj :))

Och ikväll är det Maria wern på 4an! Den är jag bänkad framför.
I morgon blir det ytligare en städdag, Kalle ska jobba och Clara på dagis :)

Ovido - Quiz & Flashcards