Alla inlägg den 28 april 2013

Av Elin Jonsson - 28 april 2013 21:34

Dagen började bra med att jag och Clara åkte till mitt jobb, hon fick vara med och öppna butiken :) hon var super duktig med att utfodra alla kaniner :)

Skulle dock komma en till personal som jag aldrig träffat innan till kl 10 men hade blivit ett missförstånd ang tider så hon kom 11. Hon har inte jobbat på ett tag så jag fick hjälpa henne rätt mycket. Dock så vart det sjukt mycket och jobbigt åt mig, så fick ringa in Maria 12,30! Men det var felslag och återköp utan dess like idag. Stackars Jana å Maria som får fixa allt i morgon.

Heeelt slut när jag kom hem iaf, fick i mig middag, vi var ute med alla vuxna kaniner på gården sen stöp jag i säng.
Håller mig vaken och tittar på Maria wern :))
Å inser hur plufsig jag känner mig och är, beror på att jag ätit frukost och middag idag och stressat.
I morgon blir det städning och en lång promenad. Och nu är det slut med allt socker igen!!!

Och. Jag pratade med bästa Jana idag. Blir nog en resa te henne i sommar :)

Ovido - Quiz & Flashcards