Alla inlägg den 1 januari 2014

Av Elin Jonsson - 1 januari 2014 18:08

Mitt nyårsfirande helt själv vart as bra!
Lugnt, skönt och hur mysigt som Hellst. Vaknade i morse och kände att detta kan nog bli ett bra åt trots allt!

Reginas barn kommer hem ikväll med reginas mor och syster. Kände att det kan bli trångt så jag åker till Kalle i västerljung med ost och kex :)
Eftersom vi båda var nyktra igår så kanske något glas vin skulle sitta bra :)

Jag vet att jag blivit väldigt sårad och ledsen av Kalle. Han har betett sig riktigt illa och jag förstår mina vänner som inte har tycke för honom längre.
Och förstår att folk blir arg över att jag är där igen.
Men det är mitt beslut och om jag blir sårad igen så är det väl så, men ska inte söka tröst hos dom som redan fått höra allt och ledsnat.
Jag hoppas att han nu inser både ett och annat efter mina uppläxningar och sanningar kastat i ansiktet på honom. Så får vi se!

Nu ska jag ju sova ute i västerljung i lägenheten hos föräldrarna medans hans syster med familj är i huset. Bara det är ju bra.

Nä skynda att bada så jag kan åka.

Ovido - Quiz & Flashcards