Alla inlägg den 29 januari 2014

Av Elin Jonsson - 29 januari 2014 21:49

Jepp i söndags efter jobbet så brast det!
Pratade med syster i telefonen och då kom tårarna i mängder!
Bröt ihop totalt för både syster och Mette!
Fick vara hemma igår och bara vara!
Låg i soffan hela dagen och var helt tom!

Men rätt skönt att vara tillbaka på jobbet idag och få skratta lite,
Hoppas på jobb i morgon oxå så jag kan fokusera på annat än bara tankar!

Tack till älskade Mette och syster ??

Min kära sambo som jag ser typ 24/7 påpekade igår att jag blivit smalare!
Och det känns i hela kroppen vill jag lova! Känner mig benig och sjuklig!
Försökte dra en lögn och intala mig själv att det berodde på att jsg slutat med läsk och godis med tror mitt välmående ligger bakom!
Dags å ta tag i detta nu!

Ovido - Quiz & Flashcards