Alla inlägg den 14 januari 2014

Av Elin Jonsson - 14 januari 2014 23:17

Jobbig dag!
Dock tog jag mod till mig och träffa en helt främmande kille! Jätte trevlig och snäll, hade ett långt intressant samtal om allt mellan himel och jord!
Fick mig att inse massa saker!!
Så nu har alla känslor rörts om i kroppen och inser att jag förtjänar inte att bli behandlad så som jag blivit!
Att bli sårad och nedtryckt så att man börjar tycka att man inte duger och inte ser bra ut! Självkänslan är inte vad den varit! Och det svider att jag tillåtit att det gått såhär långt!!

Först uppe i Sveg där otroget och lögner började.
Möter i mina ögon världens bästa, men att bli mätt med fotomodeller kanske inte är vad man vill.
Att sen vara nr 2 när de inte funkar med andra är inte heller roligt!
Fan vad jag fått ett uppvaknande!
Tårarna rinner och hjärtat värker!
Vet vad jag måste göra! Men det gör så jävla ont att ta det steget. Rädslan! Men vill inte bli mer sårad!

Av Elin Jonsson - 14 januari 2014 14:32

Nu har himlen fått en ny ängel!
Kära lilla Minni fick somna in idag.
4 hundar på ett år :(

Först min älskade thea.
Sen isa flisa
Igor och nu Minni
Saknar er

Ovido - Quiz & Flashcards