Alla inlägg den 8 februari 2014

Av Elin Jonsson - 8 februari 2014 15:49

Hatar att ta beslut!
Men hatar ännu mer av att gå och må dåligt till och från! Att bli sparkad på när man redan ligger ner eller är påväg att ta sig upp! Fan värsta känslan!

Varför ska det vara så jävla svårt att bara bita ihop, gråta ut och gå vidare en gång för alla! Inse att man blivit behandlad så jävla illa och att man förtjänar bättre!! Nää då ska känslorna styra! Fuck känslor!
Önskar jag kunde riva ut hjärtat ett tag faktiskt!
Men men vad hjälper det?

Hoppas att nästa helg ger mig massor med energi och glädje med mina vänner!
Att Johan och Linkan kommer och hälsar på gör mig redan glad!
Är verkligen dom 2 jag behöver.
Nog för att Johan är krossad och förbannad nu oxå så hoppas han kan vara på gott humör iaf 1 kväll.

Aha förbereda maten

Ovido - Quiz & Flashcards