Alla inlägg den 18 februari 2014

Av Elin Jonsson - 18 februari 2014 20:38

Haft en underbar helg med massa skratt och tok!
Tack mina älskade vänner som kom från Sveg och gav mig massa ny energi!!
Tack alla andra här nere som följde med på berget och gjorde min kväll underbar!
Dock lite mycket alkohol då jag vart liggande i 2 dagar! Haha men men roligt hade jag.

Råkade ställa handväskan i handfatet på krogen och där var det ju rörelsedektetorer på kran så min handväska blev tvättad men telefonen i!
Högtalaren i telefonen la av så den fick ligga i en påse ris under natten!
Dagen efter när jag skulle ladda så gick inte det då ett riskorn satt fast i telefonen!
Men Yasmin fixade biffen ;)

Har hand om stallet och älskade Duel denna v då Camilla är hos sin syster.
Ska lösa lördagen bara :)
Nu ett härligt bad! Puss

Ovido - Quiz & Flashcards