Alla inlägg den 21 februari 2014

Av Elin Jonsson - 21 februari 2014 20:39

Jag förstår inte!!
Behöver verkligen inte känns mig ensam ett dugg!
Har glada och fina människor runt mig hela tiden!

Men inuti är jag ensam! Tom och kall!
Så sjukt arg och besviken!

Glad att en viss tjej hörde av sig igår och gav mig lite styrka! Dock blommade ju all skit upp m Kalle igen å jag blir såå arg!!
Arg för att känslorna fortfarande finns, hade dom inte funnits hade jag sett på allt och sagt att det har gett mig styrka! Men när jag inte kommit dit än så blir jag frustrerad över allt!

Funderar på att skaffa mig eget när kontraktet här går ut, då kommer ju min kära valp oxå :) ett barnbarn till älskade nala <3
Är taggad som fan redan nu!!

Ska fortsätta fundera kite i ett bad nu

Ovido - Quiz & Flashcards