Alla inlägg under januari 2011

Av Elin Jonsson - 5 januari 2011 16:26

Ja då ska man ut och resa lite igen.

Jag,Jens,Tessan och vovvarna ska åka till Edsbyn till Jens farmor och farfar ikväll och vara där tills i morgon, då ska vi kolla på rinkbandy sen käka god middag innan det bär hemåt igen.. fredag - söndag bor man hos syster för hon är i GBG. jag,Emelie, Jens och vovvarna ska ut på en härlig ridtur på fredag:) ska bli kul att komma ut och få se hur hundarna beter sig när dom får springa med..:) 


Vart lite upprörd igår över att höra att mina bröder ska komma, ena har vi vetat om men inte den andra, och som vanligt hör dom av sig 2 dagar innan. morsan jobbar och är rätt trött å har ont om plats..men ingen tänker på det.

sen gillar jag en kommentar jag fick att hoppet om att mitt hus skulle vara städat efter magsjuka och feber för matti å rikard komer på torsdag..roligt tycker jag eftersom ingen av dom bröderna har någonsin hälsat på mig och kommer aldrig göra det heller..så det är dags att sluta hoppas..

en annan kan åka genom hela sthlm för att säga hej bara för att man är i sthlm. men dom som är i sveg kan inte ens komma in och säga hej.. blir lite ledsen faktisk.. men ja ska sluta bry mig och sluta lägga energi på att vara lillasyster längre..


nu ska ja te sanna sen hämta tessan..


/E.N.T

Ovido - Quiz & Flashcards