Alla inlägg under april 2012

Av Elin Jonsson - 7 april 2012 07:42

Att vakna å händerna är kall kan bara betyda att det är minus grader ute! Om jag önskar riktigt mycket kanske duschen startar sig själv så jag kan springa dit! Men tror inte det går!Undrar om jag e lite smått nervös inför resan :) brukar jag aldrig vara i vanliga fall men denna resa är speciell.Aja upp å hoppa så jag hinner med allt innan hjulen ska rulla iväg! Kommer dock kännas konstigt att åka på en roadtripp utan bilen!! Men sånt händer!!Living the dream!!

Av Elin Jonsson - 6 april 2012 14:45


I morgon bär det av mot stor staden..! Känslan i min kropp just nu går inte att beskriva med ord.. Känns som om jag bara vill le åt allt.. Inget kan förstöra denna underbara känsla... Att få träffa vännerna igen, bäbis mysa med Tyra, och sen bara mysa ner sig i en soffa med en going... kan inte bli bättre att  få ett break och bara njuta.. och jag får åka tunnelbana igen!!!! hehe helt sjuk jag vet men fan va jag älskar att sätta mig på tunnelbanan och bara glida med... hehe


planerar för fullt iaf alla helger frammåt, är ett gäng som ska dra upp afterskii 1000!! woohooo... falcon gänget ska även dit så det kommer bli röjj alltså.. :)


Börjar bli lite smått trött på alla frågor och reaktioner nu alltså.. leee livet går ju vidare, fast kan hålla med alla om att det är mysko att man inte törs stå för det val man gjort utan man nekar till det uppenbara.. Tycker det är lite synd att en part ska vara super glad och skylta med lyckan, och den andra parten nekar och vill hellst inte pratat om det... fan det är inte ok, det är inte bra.. slitsamt vill jag säga.. huvva.. ingen sits jag skulle vilja sitta i faktiskt..ohållbart är det jhu.. vilket är riktigt synd tycker jag då.. :/ har man känslor så ska man väl visa alla det och inte neka el undvika frågor från omvärlden?! eller har jag fel?! menar så har det iaf alltid varit för mig, fast då var jag nog den parten som inte skylta med det så värst, men det var ju min miss!! aja man lär sig av sina misstag och gör inte om dom igen förhoppningsvis.hehe


undrar vad man ska packa i sin väska tills i morgon då? å vilken väska ska man ha? den stora eller en lagom..hmmm personen ja ska bo hos dör väl om jag kommer med utomlandsväskan..haha så det får bli min lilla blommiga som jag köpte i turkiet..:)


I´m living the dream al days long now... <3

Av Elin Jonsson - 6 april 2012 09:20

Men Lotta potta du känner ju mig.. :) tar det ALLTID lugnt. *nästan iaf*


gör min sista jobb dag nu innan jag går på ledighet några dagar.

längrar som tusan tills i morgon då jag får lämna denna by ett tag... <3

kommer bli en riktigt bra och  mysig helg med gamla återseenden.. love it...


fick mig ett gott skratt igår iaf när jag och mette fika på nya, tydligen en person som är VÄLDIGT intresserad av att veta vem hon är..haha

Av Elin Jonsson - 5 april 2012 10:46

Hade möte på bruks igår och har fått beviljat att gå min freestyle utbilding som instruktör..:) kan man bli gladare eller....:)

så nu ska jag få tag i tjejen i sthlm som kör utbildningarna så jag får åka ner och gå den. sen blir det helg kurser vår och sommar på klubben och evt i stan som oxå ville anlita mig för det.. sen kommer jag nog köra en kurs på 10 gg under sommaren.. blev även satt som ungdomsansvarig så det kommer bli kanon kul.. lattja med ungdomarna 2 gg i veckan på klubben...:))


min ledig dag idag och blev väckt av niclas som skickade ett sms kl 7!!! då var han billig, eller jag som inte sänkt ljudet på telefonen.. sen vid 10 tyckte hedin att jag skulle vakna så han ringde.. humm humm..


aja frukost snart med mette å markus på nyan sen ska jag fixa med allt annat som jag åtog mig igår på klubben..:)


säger farwell till sveeg på lördag för några lediga dagar utanför gränserna.. kommer bli sååå skönt att få åka bort ett par dagar....


och har faktiskt en underbar pappa som jag älskar över allt..

och håller tummarna för min kära mor som fortfarande ligger i stan :.(


Living the dream

Av Elin Jonsson - 2 april 2012 22:48

Ja det är nära nu.... :)

Av Elin Jonsson - 2 april 2012 15:38

MAMMA <3

;)

Av Elin Jonsson - 1 april 2012 08:14

Puss på´re... ;)

Ovido - Quiz & Flashcards