Alla inlägg den 10 maj 2012

Av Elin Jonsson - 10 maj 2012 13:32

Kan inte sluta le, förstår inte hur man kan må såhär bra och vara såhär lycklig för så lite...:)))
idag är en dag då jag är glad och tacksam för allt..:)

<3 <3 <3 <3


Har även anmält Nalle nu till lydnadstävling i Järvsö den 3e Juni..ska bli spännande eftersom sist jag var där så var jag ju så sjukligt nervös så allt blev bara kaos.. men nya tag nu.. Jag och Mats ska träna i morgon och hoppas att han kan ge mig nå bra tips på possition momenten..

Även fått svar om freestyle utbildningen, och den börjar i januari 2013 och är över 3 helger.. så jag hoppas klubben går med på att betala den så jag kan åka så är jag redo nästa sommar att ha kurser och utbildningar..:)))


alltså faann vad jag måår braaaaaaaa..... woohooo...:))))))


Livet och allt därtill leker som laxar i forsen.. <3

Av Elin Jonsson - 10 maj 2012 13:32

Kan inte sluta le, förstår inte hur man kan må såhär bra och vara såhär lycklig för så lite...:)))
idag är en dag då jag är glad och tacksam för allt..:)

<3 <3 <3 <3


Har även anmält Nalle nu till lydnadstävling i Järvsö den 3e Juni..ska bli spännande eftersom sist jag var där så var jag ju så sjukligt nervös så allt blev bara kaos.. men nya tag nu.. Jag och Mats ska träna i morgon och hoppas att han kan ge mig nå bra tips på possition momenten..

Även fått svar om freestyle utbildningen, och den börjar i januari 2013 och är över 3 helger.. så jag hoppas klubben går med på att betala den så jag kan åka så är jag redo nästa sommar att ha kurser och utbildningar..:)))


alltså faann vad jag måår braaaaaaaa..... woohooo...:))))))


Livet och allt därtill leker som laxar i forsen.. <3

Ovido - Quiz & Flashcards