Alla inlägg den 28 maj 2012

Av Elin Jonsson - 28 maj 2012 17:50

Oki då Lotta Potta, LIITE mer än en vecka har vi känt varandra nu då..haha


Aja igår så åkte kalle på jobb och jag mötte upp lotta och åkte å käka glass med hennes familj i Trosa hamn, sen vart det grill middag, Ja å lotta fick hemlängtan och satte oss i bilen och for hem te Sveg. Anlände till herrö vid 2 tiden i natt å sov till 8..rätt skönt faktiskt..


idag har jag inte gjort många ryck, ska till mickan snart och surra lite skit hade jag tänk..:)

i morgon blir det långpromenad och träning med nala inför helgen tävling..


längtar tillbaka till Vanghärad rätt mycket faktiskt.. men om en vecka är ja ju påväg ner igen :) ska kasta mig i hans famn då och tror inte att jag kommer släppa taget alltså... saknar sjukt mycket.....


nä nu ska kattungarna in i rummet så jag kan cykla ner till mickan..


puss puss

Ovido - Quiz & Flashcards