Alla inlägg den 30 maj 2012

Av Elin Jonsson - 30 maj 2012 22:52

Kan verkligen inte förstå hur en människa kan komma som en vind in i mitt liv och ta mitt hjärta med storm så som Kalle gjort. Och rädslan över att allt är för bra för att vara sann men när man får veta att han känner lika så blir jag sååå glad så jag kan flyga!!


efter lite snack idag om situationen och hur rätt och bra det känns såhär direkt och saknaden efter varandra så kom ju förhållandet ämnet upp.. Och vist vi har inte känt varandra länge men båda vet vad vi vill.. Å vissa tycker att det gått fort och att vi borde umgås mer osv, men jag och kalle sa det att om det känns såhär rätt så varför umgås och båda av oss går och väntar på att den andra ska ta steget och fråga så vart det bestämt att vi skiter i vad alla andra tycker för det är ändå vi som ska leva med varandra...


så denna lilla Svegs jänta har funnit kärleken i en person som gör mig sååå lycklig och allt perfekt i mitt liv..

Så off the market och in i ett förhållande med den bästa...:) nu vill jag bara att det ska bli söndag fort fort fort så jag får åka ner och kasta mig i famnen på pojkvännen min.!! HELT FUCKING JÄVLA UNDERBART......... <3<3<3<3


   <3

Ovido - Quiz & Flashcards