Alla inlägg den 16 maj 2012

Av Elin Jonsson - 16 maj 2012 09:52

Ja sommaren närmar sig med storm steg..:) fan vad underbart...


jag och emelie håller på att leta häst för fullt och hoppas att någon nappar snart så vi kan komma igång..:))


Och i morgon kommer världens goaste vän till mig och ska stanna över helgen..:) ska till mette å markus å grilla på fredag..kommer bli så roligt...:) sen blir det bara lugna gatan å film på lördagen.. fan vad jag saknar denna vän, har inte träffat honom på över ett år så vi har extremt mycket att ta igen.... underbara älskade vännen... <3


skulle även ha semester nästa vecka, hade vi haft pengar så hade jag och J varit påväg till side på lördag, men tack vare våran ekonomi så sprack den resan så det blir en till hösten ist..:)) ser verkligen fram emot den resan..

så jag tog tillbaka en semester dag och ska jobba måndag och onsdag men sen ledig inför premiären på ön då det ska bli röjj utan dess like..:) försöker få upp robin och amanda, är väl robin det hänger på eftersom han jobbar men skulle se om han kunde fixa till det.. hoppas han kan det vore sjukt kul om dom tokarna kom och hälsade på..:)


aja nu ska jag jobba vidare och njuta av att mitt liv är påväg tillbaka..
möblerade om lägenheten igår så nu känns det som ett hem igen.. mår sjukt bra i hemmet nu, känner mig lugnt över att jobbet inför sommaren och evt hösten är fixad. Börjat träningen och tävlingar på Nalle..


thea är dock sjuk så jag hoppas hon blir bättre idag annar vette fan hur detta ska gå.. har inte ekonomi att åka till djursjukhuset med henne.... men jag måste ju lösa det på nå vis..


living the dream whit my dream <3

Ovido - Quiz & Flashcards