Alla inlägg under augusti 2012

Av Elin Jonsson - 7 augusti 2012 22:45

Lacknafta och blästersand samt lite tvål för att få det guckigt!! Grejer för ryggen de!

Av Elin Jonsson - 7 augusti 2012 11:39

Har jagat på min sambo lite nu ang huset, så han var där igår och gjorde ett ryck. Bara lister kvar nere nu, ja ska börja flytta in mina kläder och göra klart i garderob/kontoret på onsdag och torsdag! Och till helgen ska grabbarna göra ett ryck så hoppas möblerna kan flyttas in nästa vecka!

Av Elin Jonsson - 5 augusti 2012 09:09

Nästan en vecka i Sveg har tagit på krafterna alltså, killarna har träningsverk och ont i ryggen pga att det är planlandningar på hela banan. Jag e helt slut bara ändå, varit rätt stressad i Sveg så det känns nu när man lugnar ner sig. Idag ska vi iaf till Lotta och säga hej :)

Av Elin Jonsson - 3 augusti 2012 08:19

Ja efter denna vecka är vi ett slitet gäng! Killarna körde lite skog igår så jag låg och myste med Amanda ist! Sen vart de en sväng till badhuset. Hälsade på Johan på kvällen å skratta en hel del åt dom! Sen tog jag mig en joggingtur avslutade med att springa uppför berget! Snacka om mör idag. Men jag gör om de ikväll igen! :) nä nu är de frukost dags!

Av Elin Jonsson - 1 augusti 2012 16:46

Tog mod till mig och testade Emils cross idag! :) så jävla roligt så jag testade kalles oxå! Gick riktigt bra och vi ska nog inte ens prata om adrenalinet som spruta!! Helvete vad roligt!! Måste bara köpa mig en alltså!!

Sitter nu och tittar på när killarna tvättar av hojarna sen blir det mot överberg! Kanske man ska våga ta ett dopp i sjön ikväll! Så kör man badhuset i morgon om man avslutar tidigt med crossåkningen. Vi får se!!

Trivs som fisken i vattnet just nu med detta gäng och tackar för förtroendet över att jag klarar faktiskt av alla köra alla dessa hojar!! Så det så!! ;)

Puss på er

Ovido - Quiz & Flashcards