Alla inlägg den 8 oktober 2012

Av Elin Jonsson - 8 oktober 2012 19:02

Börjar med att tacka sveg, mina vänner och familj för en helt otroligt rolig helg. Haft fullt upp med både det ena och andra men det var skönt att få komma hem lite. Ses till jul nästa gång :)

Idag har jag varit på sjuka i Nyköping och fått medicin så operationen ska gå att genomföra på fredag. Huva va nervös jag är. Tack och lov är Kalle med mig!
Vi har hämtat hem våran diskmaskin idag oxå :)) sååå skönt!! Nu blir det go middag sen åker vi till mina älskade svärföräldrar och bastar lite så förkylningen kan försvinna någon jävla gång!!

Sen fick jag höra nå extremt roligt av Mette igår! Haha att vissa vuxna människor måste sitta fast i det gamla. Förstår att dom blir kallad surkärring ect.. Haha aja not My problem! Jag har iaf ett liv!

Nuuuu middag! Puss

Ovido - Quiz & Flashcards