Alla inlägg den 30 oktober 2012

Av Elin Jonsson - 30 oktober 2012 22:16

Så bra text :) gillart!

Av Elin Jonsson - 30 oktober 2012 16:25

Jepp nu är bilen min klar:) går som en klocka med turbo, chippad och lite mer grejs :) älsklingen har även satt i cd spelare med grymt ljud! :))). Sååå glad :)

I morse var jag i värsta dans stämningen så det vart stiftelsen på högvolym och skakade rumpa i morgonrocken medans ja små pysslade här hemma.

Varit till hööks i Nyköping och köpt mig ett underställ till både ridning och Cross :) vart även en jacka! Och sjukt nära att köpa guldfiskar oxå! Vi har ju en sådan skål här hemma så varför inte?! Men avvaktar lite med det, blir nog tamråttor först :))

Även hittar 2 hästar jag ska iväg och känna på ifall ja ska bli medryttare;)) känns så himla gött å få komma upp i sadeln igen, att bara gosa in sig i manen på dom.. Love it!!

Ååå vilken härlig inomhus Crossbana Vallentuna bjöd på!! Väntar nu bara på att madicken ska få sin Cross sen ska vi ut på den banan :))) nä nu bäddar jag ner mig med min nya bok :)))

Ovido - Quiz & Flashcards