Alla inlägg den 24 oktober 2012

Av Elin Jonsson - 24 oktober 2012 19:45

Gud vad jag saknar mina vänner i norr!! 2 månader kvar innan jag får kramas med alla igen!! Men vad jag ska kramas då!!! :))

Juldagen blir till att röja som aldrig förr! Klackarna i taket och ett stort leende på läpparna ska det vara. Önskar att sandra å grabbarna här kan bli med upp men det visar sig. Annars har ja ju Kalle å alla Goa vänner där uppe med mig :))

Frågan e bara vart man ska bo den natten! Morsan, sys el hos Mats!
Hos Mats vore bäst för då har vi nära samt eget rum till oss och hundarna. Så vi får se. Ska höra med honom :)

Snart hemfärd och pyssla om mitt hjärta som varit å kört Cross i Sthlm :)

Av Elin Jonsson - 24 oktober 2012 16:09

Känns bra att vara tillbaka på jobbet, dock lite jobbigt att köra igång med ett 12 tims pass idag och dygn i morgon + extra timmar på fredag! Men det klirrar bra i kassan sen:))
Har tagit på mig lite xtra timmar och dagar nu framåt samt bakjour nästa vecka! Å att gå hemma med betalning är ju inte fel :)

Önskar att delarna till min bil kan komma så jag får börja köra den!! :))

Back to work

Ovido - Quiz & Flashcards