Alla inlägg den 21 oktober 2012

<3

Av Elin Jonsson - 21 oktober 2012 21:11

Min kära vän Jana landa på svensk mark idag:)) underbart att höra hennes röst igen!

Jag å Kalle har varit i Strängnäs idag och tittat på cross, men vart ingen deal!
Så det vart middag hos svärföräldrarna sen hem och spela Bingolotto. Fett kul :)
Nu är det en sjukt bra film som jag glottar på "life as we know it" snacka om att bli barnkär!! :)
Men en dag så står man väl där med magen i vädret :))

Nä ut å pussa lite på mannen som sitter och spelar :))

<3

Av Elin Jonsson - 21 oktober 2012 21:10

Min kära vän Jana landa på svensk mark idag:)) underbart att höra hennes röst igen!

Jag å Kalle har varit i Strängnäs idag och tittat på cross, men vart ingen deal!
Så det vart middag hos svärföräldrarna sen hem och spela Bingolotto. Fett kul :)
Nu är det en sjukt bra film som jag glottar på "life as we know it" snacka om att bli barnkär!! :)
Men en dag så står man väl där med magen i vädret :))

Nä ut å pussa lite på mannen som sitter och spelar :))

Ovido - Quiz & Flashcards