Alla inlägg den 1 december 2012

Av Elin Jonsson - 1 december 2012 17:14

Vilken jävla kväll alltså! Julpyntade huset med alla kollegor sen drog jag, Rasmus och Rebecca med hem till Zanna för att fixa oss! Riktigt trevligt.

God mat och mycket skratt på mira mar, dock lite mycket alkohol så jag borde nog åkt med Ulrika till Järna men dansrytmen infann sig i kroppen så jag hakade på till olearys men där tog det stopp! Fyy vad full jag blev!
Haha men ack så roligt jag hade. Vinglade hem till Zanna där Kalle hämtade mig!

Hem och besökte toan lite innan jag däcka, sen vaknade man och ångrade dom sista drinkarna! Fan vad jag har myst med toan idag!
Slöar på soffan tills Kalle är klar i verkstaden för då blir det 3 rätters och massa myyss!! <3

Av Elin Jonsson - 1 december 2012 17:14

Vilken jävla kväll alltså! Julpyntade huset med alla kollegor sen drog jag, Rasmus och Rebecca med hem till Zanna för att fixa oss! Riktigt trevligt.

God mat och mycket skratt på mira mar, dock lite mycket alkohol så jag borde nog åkt med Ulrika till Järna men dansrytmen infann sig i kroppen så jag hakade på till olearys men där tog det stopp! Fyy vad full jag blev!
Haha men ack så roligt jag hade. Vinglade hem till Zanna där Kalle hämtade mig!

Hem och besökte toan lite innan jag däcka, sen vaknade man och ångrade dom sista drinkarna! Fan vad jag har myst med toan idag!
Slöar på soffan tills Kalle är klar i verkstaden för då blir det 3 rätters och massa myyss!! <3

Ovido - Quiz & Flashcards