Alla inlägg den 7 december 2012

Av Elin Jonsson - 7 december 2012 11:54

Ja nu rycker det i bio nerverna! har fått med mig madicken på att åka att se sista delen i Twilight.

hade först tänkt att skippa den på bio men nu inser jag att jag nog måste nog se den..:)

sen såg ja ju att Taken 2 går nu på bio.. så jag och madicken kan ju gå på twilight och skicka grabbarna på Taken :)


sen den 12/12 släpps filmen jag väntat på sen jag läste boken för typ 10 år sedan och det är HOBBIT!!!

 å jag bara måste få med mig kalle på att se den...... såg att även den kommer att delas upp i 3 delar och släppas

2012, 2013 och 2014!! hehehe.....faaan vad underbart!!!!  :))


sitter nu och väntar på att hjärtat ska höra av sig å säga att han är påväg så jag kan börja med lunch och då även övertala honom om att det är dags för ett biobesök. antingen på söndag eller nästa helg.. :)


mitt snus är även slut!!! :/ så det blir till att dra på sig vinterkläderna och koppla hundarna för att gå iväg och handla sen.. skönt att få komma ut och promenixa lite med flickorna..:) sen ska jag väl ta mig an sista tvätten och övervåningen på huset.

funderat i många dagar nu om jag ska orka ta mig an gästrummet.. men så fort jag går in där så försvinner lusten. kartonger överallt å saker som borde ner i garage, men kul å bära allt det där nu när det är fullt med snö ute.. suck..

kanske ska gömma in dom i garderoberna bakom sängen ist..hmmm. hehe smart ide där Elin..

ny energi och tiden går fortare när man donar..:)


över and out..


pöss

Ovido - Quiz & Flashcards