Alla inlägg den 8 december 2012

Av Elin Jonsson - 8 december 2012 22:45

Sjuk nöjd tjej som ligger och lyssnar på när hjärtat snarkar :)
Han fick ihop skotern :D efter att ha fått plocka isär motorn och insett att puckot innan hade tagit bort saker som behövdes! Men nu startar den på nyckeln igen och går som aldrig förr.

När vi kom in stelfrusen så la jag mä i badet å Kalle bastade. Fast han joinade mig ett tag på slutet :))
Middag bestod av blodig entrecote med sallad å bea.
Mumsa sedan i oss ostkaka och avslutade med gurka o morötter med dipp!

Sen däcka vi i soffan! Haha nyss förflyttat oss till sängen å hjärtat somna innan huvudet landa tror jag :)
Imorgon ska jag köra skoter som aldrig förr medans Kalle å sandra kör Cross. Har ju inte handlat dubbdäck än så jag vill it ut nu. :/

Sov gott mina vänner
Puss

Arg

Av Elin Jonsson - 8 december 2012 15:54

Alltså om man inte vet hur man lagar en skoter då ska man fan inte ens ge sig in på det!!!!!!
Jävla idiot!!! Batteriet var löst, kablar fästa med kattstrypare plus massa annat löst som man bara plockar av och lämnat!!! Fan vad förbannad jag blir!!!!!
Under att det inte satt massa jävla doftgranar där oxå!!! Jävla amatör! Snacka om att folket här garvar åt hur kass man kan vara!!

Aja nu har jag fått ur mig detta och ler igen för att Kalle kan ju iaf laga denna skoter! Men gillar när han säger aha .... Har tydligen "fixat" här oxå.. Haha
Laga till denna älskling å sen blir det bastu:)))

Ovido - Quiz & Flashcards