Alla inlägg den 31 december 2012

Av Elin Jonsson - 31 december 2012 08:42

Sista dagen på 2012!
Man tänker tillbaka på allt som hänt under året och jag känner mig oerhört tacksam! För alla med och motgångar jag haft. För i och med dom har jag tagit ett enormt kliv till mer styrka och hittat mig själv!

* nala födde 5 valpar som gav mig så mycket glädje i mörkret som jag fanns i just då! Dom har vuxit och blivit så förbannat fina! (Lycka)

* gick ur ett förhållande som jag egentligen aldrig borde inlett från första stund! Men jag fann styrka i alla lögner och otroheterna! (Tack)

* tiden på boendet Stella gav mig inspiration och jag såg min förmåga till något större!

* Kalle kom in i mitt liv! Tack vare att Lotta tjata och att jag kände varför inte! :)
Så här är man nu! Med en kille som jag verkligen är kär i, underbara svärföräldrar och vänner omkring mig.
Och ett roligt och givande arbete!

Jag hade en dröm! Den drömmen har slagit in! :)

Gott nytt år på er alla!
Puss o kram

Ovido - Quiz & Flashcards