Alla inlägg under april 2013

Av Elin Jonsson - 4 april 2013 22:46

Igår tappade Clara sin första tand :)
Först tog grinade hon för att tanden hade hamnat snett så drog Kalle ut den och då blev hon super glad :)
Somna nog runt 22 för att hon var så glad.
Väckte oss dock vid 7!
Kalle åkte till verkstaden och jag å fröken tog ut tuss i koppel ute på gården :)

Sen åkte jag å handla, kom hem å käka lunch och skulle softa framför en film, dock somnade jag å när ja vaknade så trodde jag att det gått 1 timme. Men tjii fick jag 17,35!! Sovit bort en hel dag!!
Det skall tas igen i morgon med en härlig promenad :))

Bjuder på lite bilder
Clara, nya hunden på jobbet, djuren

Av Elin Jonsson - 3 april 2013 18:47

Har gjort ett 10-16 pass idag. Lastat av 3 pallar med hundmat på 15kg! Träning på jobbet :)
Men behövdes då man blir smått frustrerad på vissa personer.

Men bästa sandra var in idag å jag blev så glad :)

Kom hem och fick pizza av sambon, :)
Tror våran lilla kiwi har fått sina ungar nu :) bara vänta och se,
Tuss är ute och hoppar runt, myst lite i soffan men släppte ner honom på golvet och nu är det bara trappen som gäller :) upp och ner hela tiden, sen taktikvila på någon minut utsträckt och sen hoppar vidare. Han är ju så himla söt :)

Av Elin Jonsson - 1 april 2013 21:25

Att ha känslan av att allt känns så rätt är helt obeskrivlig.
Perfekta pojkvännen, bästa svärföräldrar och styvdotter, underbart jobb och kollegor, trevliga och roliga vänner att hänga med.
Enda som jag kan sakna är Sveg med familj, vänner där. Känner ju till varenda vrå så det är ju en trygghet.
Men det kommer här med :)

Nackdelen med denna dag är att när jag kom hem så har sambon magsjuka :( hoppas jag klarar mig nu.. Inte tid att vara sjuk när jag vill jobba.
Var tvungen att säga ifrån 2 dagar förra veckan å det sög!
Men blev inringd idag iaf :) och onsdag är bokad. :))
Så ingen magsjuka nu snälla

Ovido - Quiz & Flashcards