Alla inlägg den 3 augusti 2018

Av Elin Jonsson - 3 augusti 2018 19:58

Igår innan ja skulle somna så tänkte jag tillbaka på sen senaste månaden och insåg att jag har suttit i en situation som jag suttit i
Många gånger förut, men förut så har jag agerat med rädslor och osäkerhet och varit smått anklagande.
Men igår så insåg jag att jag tagit mig igenom detta utan ens en antydan till rädsla..
den känslan.. Såå oerhört magisk.. ännu en spark i röven att fortsätta kämpa med mig själv och ännu ett steg närmare att nå
Mitt mål ? var även tvungen att delge det för det berörande och fick massa fina och styrkande ord tillbaka. Att jag än en gång visat att jag förändrats och att jag är så himla duktigt som kämpar vidare..

Belöningen blir en resa upp till mal of scandinavia med VIP bio med middag och sen hotellnatt ?? är Såå värd det
Over and out

Ovido - Quiz & Flashcards