Alla inlägg den 1 februari 2011

Av Elin Jonsson - 1 februari 2011 20:02

ibland så finns det saker som retar en så enormt att man är helt slut när man tänkt på det.. och just en sån sak finns just nu...ja läste i en bok igår om medberoende och där tog dom upp om reaktioner hur man reagerar som "vanlig" person och som medberoende och allt stämde in sen fanns det hur man kan bli av med känslan att irretera sig på någon eller något. och jag ska börja använda dom övningarna. Tycker bara att om man inte kan sköta en sak så ska man fan inte ta ansvar för det heller.....


aja idag har jag haft historia och jag ska forska om vaccinet, hur det kom och varför och hur det är nu. sen tog jag mig i kragen och var med på en idrottslektion, rätt uppfriskande faktiskt med lite styrka men kommer ha ont i morgon för jga tog i för mycket..

sen vart det fiskgratäng med dillsås:) efter att jag och hundarna har ätit så klädde vi på oss och tog en skön brorunda.. -1 grad så det var toppen med en promenad. hundarna behövde det verkligen och nu är dom som 2 klubbade sälar..:) Thea snarkar som en tok  i nalas bur som hon trycker in sig i, och nala ligger och drömmer breve mig i soffan.:)


jens har slutat och jag kan ju alltid hoppas att han kommer hem till 20,15 MEN det tror jag inte eftersom han ska hem till eva med mat och ta ut tanja!! :)


aja shit happends when you party naked..


ENT.

Ovido - Quiz & Flashcards