Alla inlägg den 28 februari 2011

Av Elin Jonsson - 28 februari 2011 12:51

Så jävla less på detta nu. varje år samma sak! deppig, arg och ledsen om vart annat. är riktigt less på att gå omkring helt tom och de enda känslor kommer kommer och ger utlopp är ilskan och tårarna.. känner ingenting annat.. lider med mig själv och med Jens som får stå ut med allt detta.. stackarn..att han ens orkar med mig just nu..kanske ska ta sig i kragen och prata med någon. vägrar ju söka läkarhjälp som ska trycka i mig massa piller. never ever..eller så får man härda ut. snart sommar och då släpper det jhu. men ja känner att alla parter mår dåligt. dom små stackars hundarna som bara får skäll för ingenting å ja skit bara...


man skrattar och ler för att vet förväntas av en men man gör det inte med hjärtat.

jag vill skratta och ha kul, jag vill le och må bra.


ENT

Ovido - Quiz & Flashcards