Alla inlägg den 7 februari 2011

Av Elin Jonsson - 7 februari 2011 15:52

Idag är det en mysdag..:)

tre kronor rullar på tv:n och jag myser med Nala i soffan.

igår så tog jag fram kammen och gick igenom Nala vart nästan en ica påse med hår..*behövdes med andra ord* sen vart det lite kloklippning å sånt..:)

förra veckan så var det toppen väder och jag tog härliga promenader med mina älskade vovvar. brorundan så dom fick se lite folk och andra vovvar än bara bakgården och en skog.:)


idag är det rätt kallt så blir ingen promenad idag, men kanske en lekstund ute i skogen. sen är det theas tur att klippa klor..

egentligen är jag rätt trött och vill vila ögonen någon timme men då kommer jag inte sova i natt så det är lika bra att hålla sig vaken å se glad ut..:)


nu ska ja kanske förbereda för middagen så det blir nå mat i magen snart.


ENT.

Ovido - Quiz & Flashcards