Alla inlägg den 4 november 2012

Av Elin Jonsson - 4 november 2012 16:56

En lätt ledbruten pojkvän kom hem mycket tidigare än bräknat idag efter en vurp på banan. Då är det perfekt att ha en sån underbar flickvän! Som lagade mat, smörjde in honom med inflammationsdämpande kräm, värmde vete kudde och bäddade sedan ner honom i mitt knä i soffan framför en film!<3
Känns då tungt att åka till jobbet och lämna honom sådär! Haha stackarn!

Men fick sluta 8 i morgon bitti så då får jag väl fortsätta. Sen i morgon kväll äre bio på heron med Wibbe och krille :))))

Nä nu börjar jobbe

Av Elin Jonsson - 4 november 2012 08:28

Jaha då var det söndag och ikväll blirre jobb! Ångrar att jag tog på mig extra men timmarna blir ju extra i kassan. Skönt att börja 16,30 ändå och ha natten för att sedan få åka hem i morgon förmiddag. Sen kör vi hela veckan! Förutom halvdag på onsdag. Då blir det antingen Arlanda och träffa Jana eller till stallet och testa häst :) super fin tinkerkille som tävlas i hoppning :)) kommer passa mig perfekt!

Nu ska jag ta mig i kragen och ta en promenad med tjejerna sen gosa ner mig med en bok tills hjärtat kommer hem <3

Ovido - Quiz & Flashcards