Alla inlägg den 6 november 2012

Av Elin Jonsson - 6 november 2012 19:26

Ja idag har man gjort mycket!
Kom till jobbet 14. Fixa papper, möte med social nämnden, spela lite kort och lagade middag.
Vi var en för mycket personal så medans dom andra drog iväg med barnen så fick jag åka hem :) ligger nu på soffan efter att hjärtat gjort kvällsfika. Mums.. <3

Längtar tills i morgon då jag får kramas med Jana :))) en em på arlanda är ju inte fel ;)

Av Elin Jonsson - 6 november 2012 08:35

Jaha då var det tisdag igen och ett jobb pass väntar mig kl 14. I morgon så slutar jag 13 för det bär iväg till Arlanda vid 15,30 för att käka middag och hänga lite med bästa Jana :) hon ska äntligen få träffa Kalle oxå! Han kommer bli grillad ;))

Sen är det bara jobb och jobb som väntar. Men det känns gött att göra lite extra timmar :) ska försöka få in provridningen oxå. Så jag kan komma igång! Skogsturer, träning och evt tävling.. Superb :))

Nä nu ska jag nog klä på mig och ta en skogspromenad med tjejerna mina

Ovido - Quiz & Flashcards