Alla inlägg den 29 november 2012

Av Elin Jonsson - 29 november 2012 21:53

Fan vad jag är taggad inför imorgon :)
Efter att barnen åkt hem så ska vi julpynta huset. Sen åker jag med hem till Zanna och vi ska fixa oss för kvällen. Dricka vin å mysa på, sen blir de middag med kollegorna på stan!
Väl behövligt! Alla är rätt slutkörda så vi behöver nog inte mycket alkohol i kroppen innan vi dansar på borden :)

Å i morgon firar jag och mitt hjärta 6 mån! Dock firas det med att han får hämta mig när vi ätit klart :)
Så vi ska mysa på lördag ist! Först på Crossbanan sen blir de bastu, 3 rätters middag och levande ljus!! Mmmmmmm ;)))

Tiden har gått så himla fort alltså, känns som om det var igår han klev ur sin bil på min parkering i Sveg! Å bara av att se honom så visste jag att han var den rätta! Det viste vi båda så det var Inge snack om saken! 10 dagar senare var vi ihop och månaden efter gick flyttlasset! :) helt otroligt att man vågade. Men satsar man inte så vet man inte. <3
Nä nu är de dags att sova så man orkar öppna vinaren i morgon :))

Ovido - Quiz & Flashcards