Alla inlägg den 18 november 2012

Av Elin Jonsson - 18 november 2012 22:32

Jag såg en belgisk jätte kanin idag och visa Kalle och då vart det bestämt att en sån ska vi ha :)
Sen vill vi åka till Gbg och gå på Lisebergs julmarknad :) ska ringa hundpensionatet i morgon och mina bröder och förvarna att vi kommer i dec när vi har Clara :) om hon inte är i Thailand då med Nettan. Men det visar sig. Julmarknad och kanin blir det iaf! :))))Å Lotta potta jag håller ju dig uppdaterad här :)Du å Jana är dom som måste hållas uppdaterad :)Skrattretande att få höra att vissa måste uttrycka saker för att dom tror att det ska reta andra ist för att verkligen njuta av saker som sker.Vissa gör verkligen allt för att ställa till scener.Tycker verkligen synd om dom personer som inte kan njuta av livet utan har nå fix i huvudet om att allt som sker måste reta andra. Haha skrattar med er som tydligen blir offer fast det är ni som skrattar mest åt dessa patetiska människor.Finns idioter överallt verkar det som.

Av Elin Jonsson - 18 november 2012 13:47

Idag är det verkligen inte skönt ute! Riktigt rått och kallt!
Skickade iväg grabbarna på Crossbanan i morse men dom gav upp vid 11 för banan var tydligen jätte dålig.

Själv har jag städat huset, hälsar på hos grannen och lagt kyckligen i marinad inför söndags middagen :))
Sitter nu framför independens day och svullar chips :)
Men jag får det tack vare mina far burn tabletter :) hihi
Nu ska det överblivna bort så man ser bra ut i klänningen på nyår ;)

Ovido - Quiz & Flashcards