Alla inlägg den 24 november 2012

Av Elin Jonsson - 24 november 2012 17:46

2dagen man är sängliggandes!
Var på jobbet i torsdags då magen bestämde sig för att göra uppror så det vart till att åka med rekordfart till akuten i södertälje,min kära kollega Anders körde mig tusen tack till honom. Vid 2 fick jag åka hem då hade dom misstänkt blindtarmsinflamation men eftersom jag tillhör Nyköping sjukhus så fick jag åka hem och om jag fick feber el mer ont skulle jag dit.
Magen vart bra men igår och idag har jag varit helt slut. Sovit hela dagen samt haft jordens huvudverk. Dock ingen feber tack och lov! Pratat med rådgivningen och om jag får svårt att böja på huvudet och feber så måste jag åka in för då är det hjärninflammation! Jippi!!!

Jävla skit kropp. Tur att jag ska till sjukan den 5e och kolla upp allt.
Bäddat ner mig med hjärtat i soffan nu iaf och blir lite ompysslad! <3

Hoppas jag är på benen i morgon så jag kan följa till banan,

Ovido - Quiz & Flashcards