Alla inlägg den 8 september 2012

Av Elin Jonsson - 8 september 2012 13:11

Om jag frågar dig -vem är du?
Kan du då VERKLIGEN svara på det?

Det finns människor som kan gå nästan hela sitt liv utan att finna sig själv, att kunna förklara vem dom egentligen är och vad dom står för.

Det tog mig 22 år att finna vem jag är.
Och jag kan inte mer än tacka alla motgångar och svårigheter jag haft i livet som har gett mig erfarenhet och styrka att klara av allt. Det är dom sakerna man lär sig av. Alla har vi olika uppfattningar om vad svåra situationer är. Mina i mitt liv har varit

Skilsmässobarn vid 5
Alkolism nära i släkten
Svek
Lögner
3 nära vänner som gått bort tätt inpå varandra.
Otrohet
Och nedtryckt av vuxna människor.

Allt det på så kort tid i livet, men jag är tacksam för att jag gått igenom allt detta. För det har gjort mig till den jag är idag!
Hatar när folk ljuger, sviker och bedrar.
Vill hjälpa människor som vill avsluta sitt missbruk.
Tycker synd om vuxna människor som måste trycka ner andra för att själv kunna finna någon glädje i livet.

Jag tjänar ingenting på att berätta el säga saker som inte är sann, för sanningen kommer alltid fram ändå så lika bra att vara ärlig från början!
Jag står för mina åsikter så fråga inte om du inte vill ha ett ärligt svar!
Jag är beredd att stå upp för min familj och vänner till 100% även om det äventyrar mig själv! För jag vet att dom skulle gjort lika!

Jag är omtänksam och vill ingen något ont, dömer inte människor efter vad andra säger! Utan det jag upplever.
Men om någon gör mig illa, för det mesta rycker jag på axlarna och beklagar att andra personen mår dåligt som måste bete sig på ett vist sätt MEN blir jag riktigt förbannad då kan ni räkna med att det som ges mig ges igen 10gg mer!!

Så tänk på det nästa gång ni öppnar käften å snackar skit om mig, eller tror att ni ens har en chans att ge er på mig! För det har ni inte!
Jag vet vem jag är!!
Gör du?

Ovido - Quiz & Flashcards