Alla inlägg den 16 september 2012

Av Elin Jonsson - 16 september 2012 14:11

Upp och ner!!
Känner att jag verkligen ger allt när jag e på jobbet och kan släppa det när jag kommer hem. Riktigt skön känsla och behövligt i detta arbete!

Idag måste jag träna nala, inte gjort det på länge så hon behöver det verkligen, bästa vore på träningsplanen för där vet hon att vi arbetar! Men ska försöka träna hemma idag ist. Får vi se hur det går.

Å om nån vecka så blir det Sveg! Har egentligen inte så stor lust, måste hämta skotern, vinterdäcken och besikta bilen.. Sen umgås med vännerna. Men känner att Sveg lockar inte längre.. Julen ser jag väl fram emot för att få umgås med släkten och hoppas att sandra följer med och att Nicke å Jeppe är i stugan så dom kan komma på juldagen! Skulle vara så himla roligt.. Håller alla tummar!!

Ovido - Quiz & Flashcards