Alla inlägg den 12 september 2012

Av Elin Jonsson - 12 september 2012 20:21

Möter en äldre dam idag som stannar och pratar med mig. Sen sätter hon sin hand på min axel och säger - jag är helt mållös, jag har aldrig mött en människa som varit med om det du har för inte så länge sedan och står här idag med en ny livs gnista och denna nya styrka!

Jag började seriöst fundera på vad detta vad för toka! Hon såg det i min blick och berättade att hon är medial och arbetat med det i 40 år. Och vanligtvis brukar hon aldrig gå fram till människor men hon var bara tvungen att gå till mig för att jag behövde höra detta.

Hon var enormt imponerad över att jag klarat allt elakt så bra för andra hade rasar samman! Och hon avslutade med att det som givits mig kommer falla tillbaka på dom flerfall. Och att jag inte alls behöver känna oro el osäkerhet i min nuvarande situation..

Alltså hur ofta händer detta!?? Haha lite skakis jag var efter

Av Elin Jonsson - 12 september 2012 07:22

Idag är det en bra dag. Det känns i hela kroppen. Somnade till filmen igår när jag kom hem, blev väckt av Kalle för att jag tydligen snarka! Haha aldrig att jag skulle göra nå sådant ?
Hann väl inte mer än vända på mig så somna jag igen. Vaknade i morse när klockan ringde och Kalle överföll mig med massa pussar :)

Ska fixa mina kära hundar sen är det nya timmar på jobbet som står på schemat idag. Hoppas innerligt att jag får sluta tidigare idag. Känner för att baka idag. Snickers kakor och kola kakor står på schemat :)

Nä dags att göra sig redo nu tror jag.
Puss

Ovido - Quiz & Flashcards