Alla inlägg den 11 september 2012

Av Elin Jonsson - 11 september 2012 21:32

Började 12 idag och nöjd med att få sluta 21. Dock var personen som hade natten sjuk så vi fick ringa in en extra som inte kunde komma fören 22 och snäll som man är så stannar man kvar :) hoppas på att få gå tidigare i morgon då, fast egentligen spelar de ingen roll kan inte gå såpass tidigt så jag hinner med till Crossbanan iaf så kanske är bäst att jobba till 21 ändå. Få in lite extra timmar :) sen funderar jag på att ta på mig lördagen oxå, vist det blir 6 långpass i rad med då har jag iaf jobbat in mina sjukdagar :) lite smart får man lov att vara. Synd bara att jag inte kan umgås så mycket med Clara denna gång! :/

Nä nu får jag snart åka hem, för att sedan vara tillbaka här i morgon igen kl 9! Fint de

Ovido - Quiz & Flashcards