Alla inlägg den 29 september 2012

Av Elin Jonsson - 29 september 2012 23:21

Varför ligga vaken nu och tänka på det som varit å bli irriterad? Onödigt men det bara kom lixom, irriterad och sjukt besviken över hur min gamla chef behandlade mig! Först förstående och vill hjälpa, sen bara i förbifarten så meddelade hon att man ej får fortsätta på jobbet! Alltså vist varför bry sig nu, men ibland så måste man ventilera saker som ligger och trycker. Det känns mycket bättre då.

Å denna vecka så har jag fått frågan om min ålder på jobbet flera gg och när jag tydligen BARA är 26 så blir dom impad över min kunskap och erfarenheter om det mesta. Jag tackar och bockar mina kollegor för de. Känns skönt att få berömm för den man är och det man kan efter att bara fått mothugg och blivit nedvärderad innan på det privata planer så behöver jag detta. Men bästa är att här kan jag verkligen vara mig själv och jag är omtyckt för den jag är!! Låter kanske skumt men det är en underbar känsla!! <3

Nä kanske ska sova lite jag med nu, både Kalle och Clara har sovit ett tag nu..

Pösa

Ovido - Quiz & Flashcards