Alla inlägg under januari 2013

Av Elin Jonsson - 4 januari 2013 10:10

Hoppsan en sån dag :)

Började dagen med att besöka labb och lämna lite prover inför läkarbesöket på tisdag! 5 rör vart det, Till och med sköterskan reagerade på att det var mycket prover!
Fixade så jag äntligen fick mitt frikort oxå,

Nu frukost med familjen sen åker vi till svärföräldrarna och hissar upp min bil och tittar så den är redo för besiktning :)

Ikväll blir det socialt umgänge hemma hos Stefan och Petra :))

Av Elin Jonsson - 3 januari 2013 15:48

Ja det snurrar på bra nu, i helgen kommer det en familj för att titta på nala, hoppas att allt känns lika bra vid mötet som över telefon.
Thea är ute på annons oxå, hoppas att någon bra hör av sig på henne med.

Sen detta med jobb!! Trivs ju på mg, men har sökt nu till lövsta och håller tummarna! Jag vill ju jobba med missbruk och kriminalitet! Så jag kommer söka tills jag får en sådan tjänst, om jag så ska fortsätta att utbilda mig!!

Annars är lyckan på topp :) känns som en nystart mellan mig och Kalle bara genom beslutet att lämna bort hundarna. Vi är glad och myser bara i varandras närvaro och svårt att vara ifrån varandra :)

Nä dags att hämta Clara :)

Av Elin Jonsson - 2 januari 2013 16:51

Tog en behövlig sovmorgon innan vi for till Södertälje och handlade lite :)
Gjorde en storstädning hemma (behövdes kan ja då säga)

Har nu förberett för wook som hjärtat ska tilllaga ;) å medans han gör det så passar jag på att köra mitt träningspass :) och jag har bara tagit 3 snusar på hela dagen, går bra nu :))
Sen fick jag ju höra en rolig sak oxå som tyvärr men sant gör mig lite skade glad, Östersund verkar tydligen vara en välbesökt stad fortfarande! Woop woop ;)

Nu slö titta på tv innan hantlarna åker fram :)

Av Elin Jonsson - 1 januari 2013 16:52

Ja då var det ett nytt år :)
Hade en trevlig kväll igår hos sandra och Co. Massa god mat och trevligt sällskap :)

Denna första dag på nya året har spenderas i soffan med pizza och massa film :) vi har ju inte sovit så bra i natt el morse :) så det tar vi igen i soffan.
Ska ta mig en promenad med tjejerna sen <3

Är riktigt glad över att jag har Kalle vid min sida :) älskar honom så enormt mycket <3

Ovido - Quiz & Flashcards