Alla inlägg den 5 december 2013

<3

Av Elin Jonsson - 5 december 2013 22:53

Kört en heldag på jobbet!
Tog mig en dans med tidningsstället så chefen fick sig ett gott skratt iaf :)

I morgon är det fullt schema!
Ska städa, klippa och fixa en aussie inför utställningen på lördag. Handla, jobba sen kommer syster, kusin och Emil :)
Laga middag och sen bara själv dö i soffan!
Upp tidigt på lördag, möta upp chefen och mot mässan för en heldag på utställning och titta på massa fina hundar :) <3

Ska även få börja rida igen :)) Camillas lilla pojke på 173 hög behöver motioneras och jag behöver komma upp i sadeln!
Behöver stall/häst terapi!!
Så på måndag ska jag nog boka in mig med Camilla och åka å mocka iaf och evt ta en tur :))

Men nu måste jag stänga mina ögon så jag orkar med allt i morgon!
Sov gött

Ovido - Quiz & Flashcards