Alla inlägg den 29 december 2013

Av Elin Jonsson - 29 december 2013 22:29

Haft en jätte bra kort resa hemma i sveg. Kramats med familj och vänner och bara myst!
Första juldagen sen jag minns inte när som jag inte stressat! Bara sovit å vilat fram till kvälla för sedan en bra kväll på folkan :)

Igår kom Kalle förbi och vi åt en as god middag, drack vin, öl och spelade tvspel! Såå jävla roligt.

Har fått massa erbjudanden ang nyår! Men funderar i att strunta i allt och vara hemma!
Har inhandlat mat till en 3 rätters och ost/kex antingen så tänker jag avnjuta allt helt själv och bara njuta av tystnaden el så kommer Kalle förbi. Annars bjuder jag nog in chefen som oxå vill tat lugnt. Så vi får se hur det blir. Orkar inte åka iväg på fest! 2 dagars ledigt å då vill jag njuta och bara ta det lugnt.

Heldag i morgon på jobbe så dags att sova

Ovido - Quiz & Flashcards