Alla inlägg den 12 december 2013

Av Elin Jonsson - 12 december 2013 20:29

Fan vad jag saknar thea och nala!!
2 helt olika personligheter men som passade så bra ihop!
Nala kan jag träffa när jag vill men jag vet ju att hon aldrig kan bli min igen. Vilket svider rejält, haft henne sen valp och lärt henne allt!
Så mycket roligt vi haft ihop!

Och thea! Min älskade thea när du kom till mig så undrade jag hur vi någonsin skulle ta oss igenom detta!
Men det gjorde vi! Massa träning och kärlek så klarade vi av allt tufft!
Varför var du tvungen att bli sjuk?
Hade jag haft det jobb och kontakter som jag har idag så hade ni båda varit kvar hos mig!!

Men jag vet att thea är vid min sida!
Hin finns där när jag är ledsen, och när jag är glad!
Önskar bara att du var här på riktigt!

Saknar er såå himla mycket!!

Aj

Av Elin Jonsson - 12 december 2013 14:45

Kom på jobbet i morse och möttes av 9 pall med varor!
Men eftersom vi är ett sånt bra jobbteam så rullade allt på bra och bara 2 pall kvar!

Skulle skära av plasten på en pall med börjar med att dra kniven över fingrarna!! Så nu är man omplåstrad och fått i sig lite lunch :)

Ingen ork till heldag men men klirr i kassan iaf. Nästa lediga dag är nästa torsdag (hoppas jag)

Ovido - Quiz & Flashcards