Alla inlägg den 11 december 2013

Av Elin Jonsson - 11 december 2013 23:32

Jag är den jag är och är sjukt stolt över det!
Lite smått tokig men det hör till.
Som rosa brukar säga. - var dig själv med alla egenskaper för annars är du inte den Elin vi alla tycker så mycket om!

Och det stämmer. Har gjort och sagt saker jag inte är stolt över men ven har inte det? Vi är bara människor.
Vi måste göra dumma saker för att lära oss och kunna ändra på det.
Jag har ändrat på mig sjukt mycket på sistone. Arbetat som fan med mig själv. Varit stark men även brytit ihop.

Jag är stolt över att vara den jag är! Och jag kommer att fortsätta med det!

Av Elin Jonsson - 11 december 2013 14:49

Heldag på jobbet idag, i morgon och fredag. Samt helgen!
På lördag ska jag vara hos Maria och passa vovvar :) dascha ska få leka med sina bröder igen.. Å vad hon kommer ha roligt!! :)

Nästa v är det bio som gäller med Kalle! Hobbit del 2!
Längtar som en galning!!!!

Nu back to work

Ovido - Quiz & Flashcards