Alla inlägg den 26 december 2013

Av Elin Jonsson - 26 december 2013 22:53

Vaknade på julaftonsmorgon och ville bara dra täcket över huvudet och stanna hemma!
Men packade mig iväg mot Bålsta och plockade upp jossan för vidare färd mot Sveg!
Hade en riktigt trevlig julafton med familjen! God mat och mycket skratt.
Dock kom förkylningen oxå som jag inte önskade.

Vaknade igår på juldagen och var så himla sjuk att planerna på utgång var tveksam!
Softade hela dagen hemma, 19,30 kom kusin Micke upp till mig och jossan och då gjorde jag mig i ordning och öppnade en cider!
Ner på folkan och fick kramas med alla Goa och saknade vänner igen. Tårarna rann när jag kramade om världens bästa Lollo. Fyy vad jag saknat den tjejen!!

Åkte hem vid 2 och fikade så jag skulle slippa baksmällan. Och det gjorde jag oxå!! Woohoo
Shoppade på dollar, lunchade på knuten, sa hejdå till pappa och lämnade Sveg vid 14, isbana påvägen fram till Orsa :/ men sen gasade jag på. Tog 6 timmar hem.
Kommer innanför dörren och möts av musik och 3 glada personer som taggar för utgång :) fick mig en cider och middag. Ni har dom åkt och jag bäddat ner mig och ska sova!!!
Jobbdag i morgon igen!! :p

Ovido - Quiz & Flashcards