Alla inlägg under november 2012

Av Elin Jonsson - 4 november 2012 08:28

Jaha då var det söndag och ikväll blirre jobb! Ångrar att jag tog på mig extra men timmarna blir ju extra i kassan. Skönt att börja 16,30 ändå och ha natten för att sedan få åka hem i morgon förmiddag. Sen kör vi hela veckan! Förutom halvdag på onsdag. Då blir det antingen Arlanda och träffa Jana eller till stallet och testa häst :) super fin tinkerkille som tävlas i hoppning :)) kommer passa mig perfekt!

Nu ska jag ta mig i kragen och ta en promenad med tjejerna sen gosa ner mig med en bok tills hjärtat kommer hem <3

Av Elin Jonsson - 3 november 2012 18:04

Kom hem från banan!
Städade lite fort, lagade mat, tände en eld i brasan. Kalle kom hem lagom tills middagen var klar.

Nu har vi gjort oss morötter och gruka redo att dippas i goda dippsåser, som intas med ett glas vitt. Huset är nedsläkt och ljusen brinner fint i alla rum!
Nu har vi myslördag jag och min älskade <3

Av Elin Jonsson - 3 november 2012 09:26

Hjärtat har åkt iväg med Pontus till uringe för lite Cross åkning. Själv har man fått i sig frukost och glor på Disneydags i väntan på att madicken ska sluta jobbet så vi oxå kan åka iväg dit :)
Igår var vi och käka på grekiska, riktigt gott :)

Ikväll ska jag och hjärtat ha myskväll eftersom jag jobbar i morgon kväll/natt.
På måndag blir det bio med Wibbe å krille på heron :) hoppas även på att Jana kan ta sig till Arlanda på onsdag redan så vi kan åka dit och umgås lite med henne.

Nä undrar om man ska vila ögonen lite till. Så man orkar hela dagen ute :)

Av Elin Jonsson - 2 november 2012 18:26

Ja idag fick jag äntligen med min sambo till Ikea!! :) handlade möbler till vardagsrum och matsal. Ena möbeln och hyllorna är på plats i matsalen. Ska upp en förvarings möbel på andra väggen oxå men vi måste sätta lister där innan. Men vardagsrummet vart så jävla bra! Nu ska TVn upp på väggen och ett mindre bord inhandlas sen är det tipp topp!!

Det känns verkligen så himla bra här nere, trivs så enormt med hjärtat, hans familj, alla vänner, jobb och i hemmet!! Fan livet kan inte vara bättre!
2 saker som fattas bara men det är på g ;) så du behöver inte vänta så länge som du tror Lotta :)

Bjuder på lite bilder ;)

Av Elin Jonsson - 1 november 2012 19:06

Idag har det varit en riktig mys dag. Vacknade dock tidigt å ville så gärna somna om, men Kalle drog ju igång en film så då kunde man ju it sova :)

Softa på hemma tills det var dags att åka till Eskilstuna för att köpa ny Cross :) kom hem och svirade om för att bege oss till dagis för Clara hade ljusets :)
Nu är min kära sambo i garage med pontan och skruvar hoj medan jag tänt en brasa och ljus i hela huset och skapat mig mysfaktor på högsta nivå! Myser som ett barn på julafton just nu :))

Ovido - Quiz & Flashcards