Alla inlägg under december 2013

Av Elin Jonsson - 4 december 2013 21:50

Somnade ovaggat i morse och sov till 11,30 riktigt skönt!
Fick börja 13 ist för 14,30 idag men alla timmar är behövda. Ska även in och jobba i morgon :) målet är att ligga mellan 160-170 Tim i veckan och än så länge har jag lyckats.

Kom hem och skulle betsa bordet men insåg efter en stund att jag borde ha slipat det innan eftersom det är klarlackat så färgen fäste inte lika bra som på stolarna då där kände jag irritationen stiga!
Men tog mig en cider och bänkade mig framför greys!
Blir till att bädda ner mig snart!

Vet iaf att jag kommer vara lätt irriterad nu när jag ska sluta med allt socker igen och försöka äta nyttigt!
Men bara att bita ihop!

Ha en underbar kväll till er alla

Av Elin Jonsson - 4 december 2013 07:24

Ja idag är jag riktigt trött!
Åkte till Kalle igår, blev bjuden på tacos och film.
Vi båda har haft en konstig natt, pratat i sömnen med varandra hehe
Tydligen så har jag klagat på att jag frusit så Kalle var go och hämtade ett extra täcke åt mig <3 å det finns inge bättre å mysigare än 2 täcken som ger lite tyngd på kroppen!
Ville inte gå upp i morse kan jag lova.

Men hemma vid 6,30 och väckte Elvira, så nu har vi ätit frukost och tittar på julkalendern :) sen ska jag köra henne till skolan och efter det sova!!! :) börjar ju 14,30 Idag så någon timmes sömn till hinner jag med :)

Av Elin Jonsson - 3 december 2013 09:28

Hatar att vakna med klump i bröstet!
Så besviken och arg på en viss person! En person som kommer in i mitt liv och ska föreställa en ny vän. Hon lyssnar på mina problem och förstår och sa att min dåvarande pojkvän älskade mig jätte mycket samtidigt som hon skrev till honom att vårat förhållande är inte bra och han borde göra slut.

Åke iväg en helg och hon "råkade" tappabort bilnyckel så hon var tvungen att sova på soffan! Vilket ingen av dom öppnade käften om!

Sen efter uppbrottet så har hon varit lite mer än vän. Förstår inte hur hon kan stå och säga till mig att hon aldrig skulle vara m honom igen med risk att förstöra vänskapen så är det just det hon gör!

Hatar människor som ljuger. Hatar falska fittor!! Å jag vill inge annat än trycka upp min ilska i ansiktet på henne men jag vet inte! Allt är upp och ner!! Jävla bra start på en ny dag!! Huvva

Av Elin Jonsson - 2 december 2013 23:33

4 dagar kvar innan min kära syster, kusin och syster son kommer!!
Ska bli så himla roligt!!
Att få gå på mässan i år igen och titta på fina hundar <3
Sen ska vi nog ta en middag på stan med chefen tycker jag låter som en plan :)

Idag tog jag mig upp i tid, städat, pyntat och tvättat.
Sen har eftermiddagen spenderats på jobbet. :)
Sugen på att åka in till Sthlm i morgon kanske ska ta och göra det och bara mysa omkring på stan. Kanske hälsa på Viva och tyret.
Vi får se.. :)

Sovdags iaf

Ovido - Quiz & Flashcards