Alla inlägg den 5 februari 2012

:(

Av Elin Jonsson - 5 februari 2012 15:49

Trött på att gråta nu... grät igår efter valparna åkte, grät på kvällen för att Nala grät efter dom små valparna..
Grina igen över att få komma i andra hand.. är så trött på att vara den man kan umgås med när det inte finns nå vänner att tillgå.. är trött på att inte få en ursäkt eller en sanning om att annat är planerat... eller trött jag blir så jävla ledsen...


hanen åkte idag till Jenny och han kommer få det toppen hos den tjejen..:)
2 små fisar kvar nu som härjar i lägenheten med Nalla..

bilen starta inte idag så min kära granne skulle hjälpa mig med startkablar men det funka inte.

så jag får ringa micke bacon och flur som kom hit och då starta biljävlen direkt..

åkte till mette å markus för min motorhuv gick ju inte att stänga.. men nu funkar det.

varit ute och åkt och haft bilterapi och tårarna har runnit...


även kommit på att nu jävlar ska ja boka resan till Englan och Jens ska med!! han har sagt att han villl och då ska ha med oxå.....


ikväll lär det väl bli wallander i ensamheten igen... jag vill tillbaka till glada spralliga Elin igen som Rosa saknar men det verkar inte vara så lätt just nu...


aja shit happends och jag lever i det.

Ovido - Quiz & Flashcards