Alla inlägg den 18 februari 2012

Av Elin Jonsson - 18 februari 2012 16:47

Man ska behandla andra så som man själv vill bli behandlad!!!!!

om man älskar någon så sårar man inte den personen....


tack Jana för pratstunden i morse.. den var värt varenda tår kan jag lova, även om jag lät ynklig när du berätta när du skulle komma hem..:))


Jag vill så mycket men hjärtat är så krossat så jag vet inte när det kan lagas igen.. jag har ändrat mig så mycket i beteende och sätt att jag knappt känner igen mig själv vilket är lite skrämmande.. och nu orkar ja inte ta mer skit..

ska gå igenom en tuff vecka nu.. sen får vi se..


vill hellst lämna landet för ett tag och ladda batterierna helt. ligga på en strand och dricka drinkar och bara va och rå om mig själv.. fan oxå.

Ovido - Quiz & Flashcards