Alla inlägg den 27 februari 2012

Av Elin Jonsson - 27 februari 2012 09:14

Denna helg har varit såå super toppen så jag kommer gå och små le hur länge som hellst som det känns..

även gjort ett dygs pass på jobbet och kom nyss hem till mina goa vovvar som har saknat sin matte..:)

Nala verkar trivas lika mycket som jag inne i gästrummet för hon har bäddat om sängen såå fint så..:)


ska ta en tripp till tandläkaren idag oxå:/ känns inte så roligt å få veta om man har hål som jag säkert har samt glipan som jag har mellan 2 tänder som inte är så bra.. men men vi hoppas på det bästa iaf..

sen blir det till att svira om och dra till stallet...


saknar faktiskt sjukt mycket, känslan av att börja om växer och det känns som om den blir starkare och mer fast. att inte det blir bråk och tjaffs mer utan allt bara flyter på igen... men vi får se..


funtar på att ta en macka och lägga mig i badet sen å bara njuta lite och få upp lite värme i kroppen så jag orkar stallet:)

hade tänkt ta en tur på hästryggen men vafan det är ju så svinigt kallt så det blir till att mocka istället..ska nog kanske få med mig mette..)

Ovido - Quiz & Flashcards